
Huis voor de wijk St. Jozef in Sappemeer viert 3-jarig bestaan
Het Huis voor de wijk St. Jozef in Sappemeer bestaat 3 jaar en viert daarom zaterdag (27 juni), van 's middags half 4 tot 's avonds half 7, feest. Bewoners, organisaties en ondernemers hebben samengewerkt aan deze levendige en hechte plek. Wat is er zoal te doen zaterdag? Er zijn culturele optredens, fotobooth, er staat een springkussen en bezoekers kunnen hun nagels laten lakken.
Verder kunnen bezoekers informatie krijgen over de 'jarige', het Huis voor de wijk St. Jozef. Om 16.00 uur is er een officieel moment waarop het jubileum met iedereen wordt gevierd.
Wat is het Huis voor de wijk St. Jozef?
Dat is meer dan een ontmoetingsplek: het is een symbool van wat er mogelijk is als bewoners en organisaties de handen ineenslaan. De afgelopen jaren is hard gewerkt aan activiteiten, projecten en initiatieven die de leefbaarheid in de wijk versterken. Van de komst van een wijkrestaurant tot een open inloop, de mogelijkheid voor werken en leren en tal van activiteiten waar inwoners aan mee kunnen doen. Het huis is uitgegroeid tot een centrale plek waar iedereen welkom is en mee kan doen.
Foto: Pixabay.com, pen_ash.



